gjohansson
Medlem
Funkar nuNu går det inte att boka via SAS appen igen.
"Sorry, we can't find the route you've requested" vad man än matar in för rutt
/ TT Visa bifogad bild 80045
Funkar nuNu går det inte att boka via SAS appen igen.
"Sorry, we can't find the route you've requested" vad man än matar in för rutt
/ TT Visa bifogad bild 80045
Funkar nu
Har liknande upplevelse. Efter lång väntan på inloggning möte jag av "Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil." Hade ett ärende rörande AmEx 2-4-1 vilket gjorde att jag ringde 0770727727 där handläggaren kunde bekräfta att något verkade vara märkligt.
Ska testa igen i morgon.
Försöker välja säten på en kommande flygning och får samma problem. Haft så i 6-7 timmar.Gör man många bonusplatssökningar får man till slut meddelandet
We are currently experiencing technical issues, please continue booking on SAS Classic
så har det varit länge.
Var det inte något liknande som norska myndigheter nyligen gav SAS en käftsmäll för?Scandinavian Airline System (SAS) Fined for Violating Rules Protecting Air Travelers with Disabilities
WASHINGTON – The U.S. Department of Transportation (DOT) today fined Scandinavian Airline System (SAS) $200,000 for violating federal law and the Department’s rule protecting air travelers with disabilities, and ordered it to cease and desist from future similar violations.
Enligt artikeln är det fixat..?Var det inte något liknande som norska myndigheter nyligen gav SAS en käftsmäll för?
2 miljoner kronor... A ja, som vi säger på danska: "Ingen kvaler, aktionærerne betaler...."
När i h...... ska SAS ta sig samman och få fixat den hemsida?!? Det kan ju inte fortsätta så här.