Senaste nytt

SAS nya hemsida

Nya versionen av hemsidan är riktigt snabb både på dator och i mobil! Går snabbare och smidigare att fylla i destination, datum, antal passagerare och att söka resor!

Håller med fast jag blir snabbare utloggad nu än på föregående version vilket är lite irriterande när man som jag gör om sökningarna ofta innan jag är helt nöjd...

Nu kommer den akademiska frågan: Varför såg det inte ut så här från början ?

Varför var vi tvungna att genomlida det första helvetet innan denna racerbil släpps ?

/ TT

Idag var jag inne på SAS hemsida för första gången på någon månad och den kändes lite snabbare och mer responsiv nu. Någon som känner till om de gjort någon uppdatering? Jag får också upp lågpriskalendern "direkt" när man väljer datum(kan vara så att jag har missat den funktionen och den har funnits länge)
SAS.JPG

Idag var jag inne på SAS hemsida för första gången på någon månad och den kändes lite snabbare och mer responsiv nu. Någon som känner till om de gjort någon uppdatering?
Ja de har gjort en större uppdatering och jag tycker att sajten börjar bli riktigt trevlig att använda. De kommer fortsätta släppa nya versioner varannan vecka. SAS Development Blog | SAS

Toppen