Senaste nytt

SAS nya hemsida

Pinsamt att SAS inte lyckas möta dessa riktlinjer kan jag tycka - man är och marknadsför sig som ett skandinaviskt bolag. Då borde man ha koll på detta. Dock är det ju inte Norska staten utan en tillsynsmyndighet som ger böter, baserat på satta regerlverk. En delägare hotar alltså inte sig själv med böter.

Fler som har problem att boka bonusresor? Jag försöker att boka ARN-MMX, CPH-ARN.

Har provat i 3 olika webbläsare (Chrome, Firefox, Safari) och får samma fel - hittar resorna, väljer dem, lägger in resenär men efter att ha fyllt i kortuppgifter får jag felmeddelandet An internal error occurred while processing your request. Please contact your system administrator. Detta oavsett Amex eller Mastercard.

Har även provat classic.sas.se men där får jag istället felmeddelandet Vi kunde inte prissätta dina valda flighter och/eller kabinklasser. Vänligen gå tillbaka, gör ny sökning, välj annan kabinklass och/eller andra flighter. (5685 - 2201).

Har fått obefintlig hjälp via både chatten och över telefon för övrigt.

Fler som har problem att boka bonusresor? Jag försöker att boka ARN-MMX, CPH-ARN.

Har provat i 3 olika webbläsare (Chrome, Firefox, Safari) och får samma fel - hittar resorna, väljer dem, lägger in resenär men efter att ha fyllt i kortuppgifter får jag felmeddelandet An internal error occurred while processing your request. Please contact your system administrator. Detta oavsett Amex eller Mastercard.

Har även provat classic.sas.se men där får jag istället felmeddelandet Vi kunde inte prissätta dina valda flighter och/eller kabinklasser. Vänligen gå tillbaka, gör ny sökning, välj annan kabinklass och/eller andra flighter. (5685 - 2201).

Har fått obefintlig hjälp via både chatten och över telefon för övrigt.
Uppdatering:

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra! | Sida 324 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

SAS och jag har inte riktigt samma uppfattning om deras produkter:

upload_2017-12-30_14-42-56.png

Toppen