Senaste nytt

SAS nya hemsida

Provade att boka av och på en award på beta.sas.se precis, får säga att nu börjar det likna något, betydligt bättre översikt än skämtet de lanserade i våras, snabbt, och det fungerade helt felfritt för mig...

Bokningsklass står direkt när man väljer avgång :):):):):):):):):):):):):):):):):)

upload_2017-10-19_21-26-58.png

Snyggt och tydligt. Men om man ska vara petig borde det väl räcka med att skriva B-klass?

"B, B klass", dubbelt upp med särskrivning...

Eller om jag fått välja: Bokningsklass B så blir det ännu tydligare för de som inte kan flyg-lingot
Fast det där är för att det är två flyg de syftar på. B+B klass...
Jag håller med om att de kunde tydliggjort att det var bokningsklass som åsyftas...

Fast det där är för att det är två flyg de syftar på. B+B klass...
Jag håller med om att de kunde tydliggjort att det var bokningsklass som åsyftas...

Ahh, det borde jag förstås noterat. Men för gemene man kommer det nog vara lite förvirrande.

Men håller helt med om att det är bra att informationen finns där

Ny är nya(ste) hemsidan uppe på sas.se också! I alla fall snabbare, men seating verkar fortfarande inte fungera för partnerflyg. Det fungerar dock fortfarande på classic sidan tack och lov.

Funkar inte alls med eurobonus-sidorna-- helt tomt när man klickar på sin eurobonus-profil, ser ej resor, poängintjäning etc.
Lika blaj som vanligt SAS..

Toppen