Senaste nytt

SAS nya hemsida

Japp testade allt det igår. Det oroande var att systemet godkände inte mitt eb-nummer. Men nu ringde jag supporten. Tydligen hade dom sumpat min profil så det var bara att lägga upp en ny. Dom har haft problem med gamla konton sa han.

• Gilla
Reactions: ekf
Japp testade allt det igår. Det oroande var att systemet godkände inte mitt eb-nummer. Men nu ringde jag supporten. Tydligen hade dom sumpat min profil så det var bara att lägga upp en ny. Dom har haft problem med gamla konton sa han.
Så ny inloggning kopplat till samma EB-nummer eller helt nytt konto med nytt EB-nummer?

Fick behålla eb-numret som tur var. Det var bara ny profil för webben. Misstolkade felmeddelandet och trodde att eb-numret inte existerade överhuvudtaget men det var bara det att det inte fanns någon inloggning/web-profil med mitt eb-nummer. Men det känns lite skakigt.

Pratade med SAS kundtjänst nyligen då en bokning jag gjorde nyligen failade. Han jag pratade med sa att enligt hans kollegor så verkar det som att bokningssystemet inte kommer att komma upp förrän om några timmar. Däremot då det hade dragit pengar ifrån mitt kort samt att platserna inte var tillgängliga längre för mig så verkar det som att min bokning gick igenom ändå, vilket enligt honom var märkligt.

Toppen