Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag sitter och bokar upp några resor för sommaren, men SAS gör det inte lätt för mig. Jag är inloggad så SAS hämtar automatiskt mitt Eurobonusnummer, men samtidigt får jag felmeddelande om att Eurobonusnumret inte stämmer. Kanske SAS tycker att jag verkligen är EBD ikväll?

ebdsas.jpeg
 

obs

Medlem
Efter att ha bokat om en biljett på grund av ändring i tidtabellen för den ursprungliga hemresa går det nu inte längre att få upp bokningen på hemsidan. I appen går det men där går det ju inte att välja säte eller annat.

Uruselt SAS...
 
Jag bokade för en tid sedan en full flex businessbiljett, longhaul, med SAS i D respektive C-klass. Loggar in på hemsidan och möts av följande:

sashemsida.jpeg

Ringer till kundtjänst om varför jag ska betala straffavgift för att boka om, men det som kundtjänst ser där är att det är en full flex utan ombokningsavgift, precis som den biljett jag har bokat.

Det visar sig att det som är listat som Straff-/ombokningsavgift i själva verket är summan av skatter och avgifter...
 

OnAir

Medlem
Hur nyttjar man sin Amex-voucher på nya sidan?

Mailade Diamond-supporten för drygt två dygn sedan och ställde den frågan, men börjar lessna på att vänta... :/
 
Toppen