Senaste nytt

SAS nya hemsida

Lite mer OT: Efter att ha pratat med LH personal på FRA så kom de fram till att en siffra i mitt EB-nummer saknades och att @FruAgehall's nummer var rätt men att hon inte var silver längre (vilket är fel). Jag hade givetvis redan dubbelkollat mitt EB-nummer och även SAS incheckningspersonal på ARN hade kollat det, så jag vet inte riktigt hur det kunde saknas en siffra, men när mannen i FRA pillade i datorn så kom boardingkortet ut rätt sedan.
Hade en liknande grej med just Lufthansa, fick 2 boardingpass för rutten hem och det första saknade StarAlliance Gold markering fast det stod rätt på segment 2's boardingpass, jag ick plocka fram EBD-kortet och diskutera mig igenom fasttrack och in i loungen, väl i loungen frågade jag och till slut hittade de att mitt nummer låg fel i ett av Lufthansas "fält" men rätt i det andra "fältet", så jag antar att det kan ha varit fqtv vs fqts elelr liknande hon syftade på, kanske samma för er?

Kan man inte längre, när man är inloggad på sitt EB-konto, hitta resor som gjorts när man INTE varit inloggad?
När jag trycker på "mina bokningar" hänvisas jag bara direkt till de bokningar som är registrerade på kontot..
Tidigare var det hur lätt som helst att söka på bokningsreferensen men trots 10 min letning på nya sidan hittar jag inte.. Är jag blind?

Ska man verkligen behöva vara utloggad för att hitta bokningen? Vansinnigt i sådana fall.

Kanske att det ser annorlunda ut för dig men jag hittade sökmöjlighet direkt.

Klickade på "Mina resor" där fanns "hitta bokning" längst upp på sidan:

upload_2017-2-9_12-15-43.png

Hur i helskotta avbokar man resor på nya sajten? Jag har två resor jag vill avboka, inte för att jag får några pengar tillbaks för det får jag inte, mne för att jag tycker helt enkelt det är synd om SAS om de platserna ska gå tomma och inte säljas igen. Men... det är stört omöjligt! Och nej, jag tänker inte ringa, så jämrans synd tycker jag inte om SAS.

Hur i helskotta avbokar man resor på nya sajten? Jag har två resor jag vill avboka, inte för att jag får några pengar tillbaks för det får jag inte, mne för att jag tycker helt enkelt det är synd om SAS om de platserna ska gå tomma och inte säljas igen. Men... det är stört omöjligt! Och nej, jag tänker inte ringa, så jämrans synd tycker jag inte om SAS.
Du får ju alltid tillbaka lite skatter på en avbokad resa.
Vet dock inte hur du avbokar resorna, du kanske kan maila eller om chatten fortfarande fungerar?

Du får ju alltid tillbaka lite skatter på en avbokad resa.
Vet dock inte hur du avbokar resorna, du kanske kan maila eller om chatten fortfarande fungerar?

Tänkte precis kolla lite runt kring köp av poäng. Inte att man behöver poäng men det finns säkert folk som vill gärna generera lite omsättning för SAS.
Och så klart får man en 404
upload_2017-2-9_21-31-50.png

Är det någonting som fungera på den här sidan?

Wake the f*ck up, SAS!

Toppen