aldrighemma
Medlem
Så länge underhåll betyder fixa buggar så kan dom gärna stänga hela helgen om det behövsVerkar vara dags för lite underhåll.
Så länge underhåll betyder fixa buggar så kan dom gärna stänga hela helgen om det behövsVerkar vara dags för lite underhåll.
Nu är det ju SKIT vi pratar om så dom fixar säkert en och introducerar två nya...Så länge underhåll betyder fixa buggar så kan dom gärna stänga hela helgen om det behövs![]()
Hemsidan som sådan var inte så dålig även om en del viktiga funktioner saknades (och som inte finns nu heller...). Däremot låg den ju nere alldeles för ofta.Någon annan än jag som tyckte gamla hemsidan var helt okej?
Jag gillade den, men man kan inte sminka en gris alltför länge utan dom var nog tvungen att byta ut en hel del av funktionerna under skalet som dom inte ville integrera mot den gamla sajten.Någon annan än jag som tyckte gamla hemsidan var helt okej?
Njaaa, men i jämförelse med nya sidan, så absolut!. Man kan säga att perspektivet har förändrats lite. Tidigare så kvalande classic.sas.se in som sämsta flygbolagssidan, nu är jag inte lika säker längre!Någon annan än jag som tyckte gamla hemsidan var helt okej?
Multi-city bokning, varför saknas det fortfarande? Kära SAS, gör om och gör rätt istället.
Bokningsmotorn är ju sedan rätt längd Amadeus. Vilket är samma som många andra bolag använder.Jag antar att det beror på att de bakomliggande system inte stödjar detta. SAS' IT system är ju ur stenåldern.