Bryant
Medlem
SAS outsourcade funktioner visar sin inkompetens frapperande ofta nu.
Tänk om någon ställer en svår fråga

SAS outsourcade funktioner visar sin inkompetens frapperande ofta nu.
Inte för att först och främst lösa situationen, utan för att några längre upp i kedjan förstår hur värdelöst det är just nu och vilken badwill det skapar.Det är nu det är dags för @Jacob eller @Martin Björnström att prata med sina kontakter på SASFör det här är helt uppåt väggarna.... SAS outsourcade funktioner visar sin inkompetens frapperande ofta nu.
Inte för att först och främst lösa situationen, utan för att några längre upp i kedjan förstår hur värdelöst det är just nu och vilken badwill det skapar.
Å dømme hele kundeservicen på to idioter synes jeg er synd på vegne av de som gjør en god jobb og prøver å være flinke - men håper TA forsøker kontkte SAS via tlf, chat eller annet. På facebook får de ikke gjort en dritt, så der har jeg ingen forventninger....
Fast just denna fråga är så grundläggande att det måste vara ett systematiskt fel.All respekt till den kundtjänstpersonal som gör ett bra jobb. Även de som ger problematiska svar gör nog i de allra flesta fall så gott de kan under de omständigheter som de arbetar. Problemet är, som jag ser det, att SAS inte ger dem ordentliga förutsättningar att lösa sina uppgifter.
Enig, men svårt det där. Hur många här inne på bc.se är ok med höjda biljettpriser om kundtjänst blir bättre? Hälften här inne verkar ju nästan föredra fulflyg ;-)All respekt till den kundtjänstpersonal som gör ett bra jobb. Även de som ger problematiska svar gör nog i de allra flesta fall så gott de kan under de omständigheter som de arbetar. Problemet är, som jag ser det, att SAS inte ger dem ordentliga förutsättningar att lösa sina uppgifter.
Enig, men svårt det där. Hur många här inne på bc.se är ok med höjda biljettpriser om kundtjänst blir bättre?