Senaste nytt

SAS Meet and Greet Stockholm 23 Maj 2017

Har någon som är anmäld och poängen är dragen för, fått någon typ av biljett? Vill minnas att jag fick ett mail men inte hittar det om att jag hade fått OK på inbjudan.

Har någon som är anmäld och poängen är dragen för, fått någon typ av biljett? Vill minnas att jag fick ett mail men inte hittar det om att jag hade fått OK på inbjudan.

Det kom ett mail, men det står även att man inte behöver ha med sig något dit, utan de prickar av en på en lista.

SAS skrev:
Hej Thornado

Din order har gått igenom på: :

1 x SAS Meet and Greet Stockholm 2017

Du betalade 1 200 EuroBonus-poäng för denna order

SAS Meet and Greet, 23 May, 2017

K-Märkt, Karlavägen 100, Stockholm

Program

1800 - Welcome
1900 - Rickard Gustafson and Eivind Roald will give the latest update on developments within SAS
2000 - Entertainment
2200 (approx) - Evening ends

No need to bring along any sign-up confirmation - we will simply register your name at arrival.

We look forward to seeing you there!

SAS EuroBonus

För information gällande din order, vänligen kontakta: support@plusdeal.dk.

Vänlig hälsning,
SAS

De drog två ggr poängen av mig men jag beställde bara en biljett... Suck

Jag har två poster med -1200p i listan, men det har bara dragits en gång från totalsumman. Stabilt...
Det är den klassiska SAS-buggen där vissa saker dubbleras i listan över transaktioner. Kontakta SAS så "uppdaterar" de profilen så att det bara visas 1 gång. Jag hade fått dragningen 2 ggr samt även fått poäng 2 ggr för andra saker.

Någon vänlig själ som har en biljett att ge bort eller kanske sälja till en stackare som tyvärr in haft möjlighet att flyga så mycket senaste året :(

Måste eventuellt på tjänsteresa denna dag, återstår at se om det blir av eller att man hinner hem i tid :(

Toppen