Har någon som är anmäld och poängen är dragen för, fått någon typ av biljett? Vill minnas att jag fick ett mail men inte hittar det om att jag hade fått OK på inbjudan.
SAS skrev:Hej Thornado
Din order har gått igenom på: :
1 x SAS Meet and Greet Stockholm 2017
Du betalade 1 200 EuroBonus-poäng för denna order
SAS Meet and Greet, 23 May, 2017
K-Märkt, Karlavägen 100, Stockholm
Program
1800 - Welcome
1900 - Rickard Gustafson and Eivind Roald will give the latest update on developments within SAS
2000 - Entertainment
2200 (approx) - Evening ends
No need to bring along any sign-up confirmation - we will simply register your name at arrival.
We look forward to seeing you there!
SAS EuroBonus
För information gällande din order, vänligen kontakta: support@plusdeal.dk.
Vänlig hälsning,
SAS
Samma för mig, korrigerades utan att man behövde ringa.De drog två ggr poängen av mig men jag beställde bara en biljett... Suck
Jag har två poster med -1200p i listan, men det har bara dragits en gång från totalsumman. Stabilt...De drog två ggr poängen av mig men jag beställde bara en biljett... Suck
De drog två ggr poängen av mig men jag beställde bara en biljett... Suck
Det är den klassiska SAS-buggen där vissa saker dubbleras i listan över transaktioner. Kontakta SAS så "uppdaterar" de profilen så att det bara visas 1 gång. Jag hade fått dragningen 2 ggr samt även fått poäng 2 ggr för andra saker.Jag har två poster med -1200p i listan, men det har bara dragits en gång från totalsumman. Stabilt...
Måste eventuellt på tjänsteresa denna dag, återstår at se om det blir av eller att man hinner hem i tid![]()