N
nota bene
Guest
Nej, men väldigt nära.johhenrik skrev:Var det där BC 2.0 lanserades?Klicka för att utvidga...
Nej, men väldigt nära.johhenrik skrev:Var det där BC 2.0 lanserades?Klicka för att utvidga...
Ska bli väldigt intressant att höra hur de lyckas "spinna" hur allt "valfläsk" från förra årets M&G gick från "Rock till Tummetott" på ett positivt sätt.Remington Steele skrev:23 timmar kvar! Lyckades inte komma över någon biljett så hoppas på en bra live-rapportering härKlicka för att utvidga...
IPC_Mataveri skrev:K-Märkt, Karlavägen 100,Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Var det där BC 2.0 lanserades?Klicka för att utvidga...
nota bene skrev:Nej, men väldigt nära.Klicka för att utvidga...
joemume skrev:Det skall intressant detta. Jag kommer med på eventet men jobbar full dag, så det hinns nog inte med drinkar innan tyvärr.Klicka för att utvidga...
Jag kommer att vara där cirka 16:30.palmen skrev:Ingen anmälan behövs men skriv gärna i tråden om ni är där så att andra vet vem man ska leta efter.Klicka för att utvidga...
Jag dyker upp mellan 16:30-17:00aldrighemma skrev:Jag kommer att vara där cirka 16:30.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Och, varför inget lifetime Diamond för diamantmedlemmar som håller nivån i 10 år?Klicka för att utvidga...
Korrekt, det har jag läst på den här sajten. Men vem vet, inget konkret finns ju.fcx skrev:Nu ger jag mig ut på tunn is, men jag har väldigt tydliga minnen om att SAS sagt att 10 år som Pandion ger lifetime diamond.Klicka för att utvidga...
Jo, för pandions har det ryktats om. Men Diamonds har inget för att hålla nivån 10 år i sträck, går lika bra med guld.fcx skrev:Nu ger jag mig ut på tunn is, men jag har väldigt tydliga minnen om att SAS sagt att 10 år som Pandion ger lifetime diamond.Klicka för att utvidga...
Är det inte så generellt för Diamonds? Det saknas alltjämt särskiljande förmåner.Canadien skrev:Jo, för pandions har det ryktats om. Men Diamonds har inget för att hålla nivån 10 år i sträck, går lika bra med guld.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Korrekt, det har jag läst på den här sajten. Men vem vet, inget konkret finns ju.Klicka för att utvidga...
Vore intressant att veta hur många som klarar tio år i rad som Pandion.Thornado skrev:Jag är ganska säker på att de sa 10 år EBP = lifetime EBD på förra årets Meet and Greet. Men vi vet ju dock hur mycket av de löften som gavs då som har infriats hittills, så....Klicka för att utvidga...
Kan inte annat än hålla med... Känner ju ett antal Pandion både här och privat - men de flesta har inte varit det i 10 år.Agö skrev:Vore intressant att veta hur många som klarar tio år i rad som Pandion.Klicka för att utvidga...
Det finns ett rykte inom SAS att antalet Pandion skall minskas från 2018, om jag minns rätt var det till 1200.Agö skrev:Vore intressant att veta hur många som klarar tio år i rad som Pandion.Klicka för att utvidga...
aldrighemma skrev:Jag kommer att vara där cirka 16:30.Klicka för att utvidga...
Om SAS lyckas flyga hem mig och landa 25 minuter tidigt som norsken lyckades med imorse hinner jag nog en snabb öl, annars blir den nog direkt till eventet.Wendestam skrev:Jag dyker upp mellan 16:30-17:00Klicka för att utvidga...