Köpenhamn funkar även för mig nu. Stockholm ser jag inte än (är inte heller anmäld dit)Nu ligger CPH-eventet den 31 maj uppe för mig, men inte Stockholmseventet (som jag redan är anmäld till)
Det drogs 2400 poäng för mig för 2 pers. Syns inte i aktivitetslistan, men den verkar ju ha gett upp fullständigt..För er andra som har bokat biljett till detta (i Sthlm), kan ni se att något är draget för eventet i er kontoaktivitet?
Jag kommer tyvärr inte ihåg exakt hur många poäng jag hade innan jag bokade biljetten, så vet inte om totalsumman minskat med 1200 poäng, men det syns inget i kontoaktiviteten i alla fall. Ibland så uppdateras ju totalen innan det dyker upp där, men nu har det gått tillräckligt många dagar så att jag tycker att det borde synas. Fick bekräftelsemail på att jag var anmält på en gång.
Kan ha läst fel, men gällde inte 1 biljett (1200poäng) för dig och en vän?Det drogs 2400 poäng för mig för 2 pers. Syns inte i aktivitetslistan, men den verkar ju ha gett upp fullständigt..
Nej. 1200 per person, Max 2 pers.Kan ha läst fel, men gällde inte 1 biljett (1200poäng) för dig och en vän?