Senaste nytt

SAS Meet and Greet Stockholm 23 Maj 2017

För er andra som har bokat biljett till detta (i Sthlm), kan ni se att något är draget för eventet i er kontoaktivitet?
Jag kommer tyvärr inte ihåg exakt hur många poäng jag hade innan jag bokade biljetten, så vet inte om totalsumman minskat med 1200 poäng, men det syns inget i kontoaktiviteten i alla fall. Ibland så uppdateras ju totalen innan det dyker upp där, men nu har det gått tillräckligt många dagar så att jag tycker att det borde synas. Fick bekräftelsemail på att jag var anmält på en gång.

För er andra som har bokat biljett till detta (i Sthlm), kan ni se att något är draget för eventet i er kontoaktivitet?
Jag kommer tyvärr inte ihåg exakt hur många poäng jag hade innan jag bokade biljetten, så vet inte om totalsumman minskat med 1200 poäng, men det syns inget i kontoaktiviteten i alla fall. Ibland så uppdateras ju totalen innan det dyker upp där, men nu har det gått tillräckligt många dagar så att jag tycker att det borde synas. Fick bekräftelsemail på att jag var anmält på en gång.
Det drogs 2400 poäng för mig för 2 pers. Syns inte i aktivitetslistan, men den verkar ju ha gett upp fullständigt..

Min aktivitetslista är till 27/3, men den är i alla konsekvent och säger att det är transaktioner till 27/3.

Efter det så har jag anmält mig till Meet and Greet i Stockholm samt en Reward-resa och totalsumman av poängen verkar uppdaterad. Men som sagt inte aktivitetslistan. Jag tycker inte det är så viktigt, men som flera rapporterat är det bara ringa kundtjänst så trycker de på "the magic button" och så har du en uppdaterad aktivitetslista.

Jag ser också bara Köpenhamn eventet, men vill åt Stockholms eventet.
Jag mailade kundtjänst i ett annat ärende och passade på att fråga om Meet and Greet i Stockholm och fick då detta svaret
"När det gäller meet and greet stockholm så ber jag dig avakta och prova lite senare. Jag har fått ett datum som säger 20 April men jag har inte fått det bekräftat så prova någon gång varje dag."

Ta det för vad det är, alltså ett osäkert svar från kundtjänst.

Toppen