@pswe Jag håller fullständigt med Dig. Det finns inte att lämna fram denna katastrof till kort vid betalning.
Enligt kundtjänst hos SEB är det dock SAS beslut detta!
Väntar på svaret från SEB.
@pswe Jag håller fullständigt med Dig. Det finns inte att lämna fram denna katastrof till kort vid betalning.
Enligt kundtjänst hos SEB är det dock SAS beslut detta!
Rätt ofta utomlands fungerar inte det digitala medlemskortet i SAS-appen.
Tack.Om du har en iPhone kan du skapa ett kort som läggs i din Wallet, genom att "trycka" en gång på den lilla bilden på medlemskortet i "me" fliken av SAS appen. Sedan har du medlemskortet för alltid i din Wallet, oavsett om du har nät eller inte.
Jag har även varit med om att de nekad ens kreditkort med status, just för att kreditkortet säger absolut inget om din status då den kan ha förändrats sen du fick kortet. Hur ska swiss veta hur alla olika kort fungerar för alla bolag om folk slänger fram ett kreditkort som de påstår visar status.Tack.
Kruxet uppstår i situationer där motparten kräver att få känna på det fysiska kortet. Har även i modern tid varit med om flera situationer där elektroniskt medlemskort inte varit tillräckligt.
Du år helt enkelt ta saken i egna händer.Fick hem kortet med den nya designen igår.
Hur kan man från SAS sida låta bankskrället styra utseende helt och hållet. Ett kort tänkt till ett flygbolags frekventa kunder som vare sig visar status eller ens medlemsnummer?? Rätt ofta utomlands fungerar inte det digitala medlemskortet i SAS-appen, vid exempelvis lounge access, blir med andra ord behov av att beställa ett EB-kort från SAS utan betalfunktionen.
Om det åtminstone hade gått att koppla till ApplePay så hade jag sluppit visa upp kortet.
Trist historia. Jag kommer ta synpunkten vidare till både SAS och banken, hoppas fler gör det.