Vad skriver ni när ni hör av er?
Ingen som råkat glömma betala en faktura och drabbats av ockerräntan? Det är på riktigt en bra kundEn till datapunkt:
Min fru och jag är båda EBD sedan lika länge och har båda haft kortet sedan lanseringen. Vi skickade exakt samma meddelande med någon veckas intervall. Jag erbjöds 10000 poäng, min fru 5000. Hon har cirka 30 procent högre omsättning senaste året än vad jag har. Det vore intressant att få en inblick i deras ”algoritmer”…
Ingen som råkat glömma betala en faktura och drabbats av ockerräntan? Det är på riktigt en bra kund![]()
Intressant, men inte oväntat, att det är mer lotto än vad vissa verkar vilja tro.En till datapunkt:
Min fru och jag är båda EBD sedan lika länge och har båda haft kortet sedan lanseringen. Vi skickade exakt samma meddelande med någon veckas intervall. Jag erbjöds 10000 poäng, min fru 5000. Hon har cirka 30 procent högre omsättning senaste året än vad jag har. Det vore intressant att få en inblick i deras ”algoritmer”…