Senaste nytt

SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

En liten fundering. Hur skall jag göra för att betala med mitt SAS EuroBonus Mastercard via Billhop den 14-16 feb? Skall jag sätta Betaldatum till den 14:e februari och hoppas det blir rätt datum? Brukar Billhop hålla den dagen man väljer? Och blir det då den dagen det dras från mitt Mastercard?
(Har inte Curve och det är lite sent att ansöka om det inför denna kampanjen)
När jag har betalat så har jag alltid betalat samma dag som kampanjen börjar och väljer du betalningsdatum som är så nära som möjligt så har det för mig iallafall dragits pengar direkt.

Min fru fick dubbla poäng mailet, men inte jag (då hon har pointearner kortet) så vi använder hennes kort i helgen.
Ska bil intressant att se om endast hennes kort får dubbla poäng, eller om det är knutet till kontot.
Återkommer med resultatet.

Skickade ett meddelande i SAS MC appen om att jag inte fick något mail och ville anmäla mig till dubbla poänghelgen. Fick svar att de lade in mig manuellt. Nu kan jag pusta ut att jag kom med. Bra jobbat SAS MC! :)

Skickade ett meddelande i SAS MC appen om att jag inte fick något mail och ville anmäla mig till dubbla poänghelgen. Fick svar att de lade in mig manuellt. Nu kan jag pusta ut att jag kom med. Bra jobbat SAS MC! :)

Gjorde samma, fick svar nu:

"Hej!

Vi har ingen möjlighet att lägga till dig i denna kampanj.

Önskar dig en trevlig kväll.

Med vänlig hälsning

XXX

SAS EuroBonus Mastercard"

Gjorde samma, fick svar nu:

"Hej!

Vi har ingen möjlighet att lägga till dig i denna kampanj.

Önskar dig en trevlig kväll.

Med vänlig hälsning

XXX

SAS EuroBonus Mastercard"

Riktigt synd, kanske prova ligga på och säga att du visst kan läggas till i deras kampanj?

Jag fick detta från appen;

Hej!

Vi kommer att lägga till dig manuellt för detta erbjudande för den här gången.

Om du inte har fått erbjudandet från SAS får vi be dig att kontakta SAS Eurobonus på telefon 0770-727 727.
Det kan vara så att de inte har dina kontaktuppgifter registrerade eller att du har sagt nej till reklam och utskick via mail och SMS enligt GDPR. Det är viktigt att detta kontrolleras inför kommande kampanjer.

Tips !
Ladda ned SAS EuroBonus Mastercard appen så kan du se ditt aktuella saldo, dina poäng och mycket mer direkt i mobilen – när och var du vill.

Ibland behöver vi nå dig snabbt, t ex om vi misstänker att ditt kort är
utsatt för obehöriga köp. Kontrollera därför att dina kontaktuppgifter stämmer!

Klicka på Mina uppgifter och gör sedan eventuella ändringar.

Med vänlig hälsning .......

Toppen