Senaste nytt

SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

Med andra ord har de lyckats med sin kampanj - det är nog precis det som de är ute efter :)

För övrigt för de som inte gjort det ännu - glöm inte att betala in så ni har tillräckligt med kreditutrymme. Borde fortfarande finnas en chans att hinna det..
Betalade in en första omgång igår och det var möjligt att använda idag på em.

Jag har betalat in så jag ligger på 0, men jag har redan maxat krediten via curve. Så för mig del handlar det om att köra GBIT för hela slanten ihelgen :)

Skulle man inte kunna köra över GBIT efter midnatt göra en inbetalning som registreras på MC imorgon och sedan maxa på igen under helgen?

Skulle man inte kunna köra över GBIT efter midnatt göra en inbetalning som registreras på MC imorgon och sedan maxa på igen under helgen?

Jo jag antar det. Man skulle väl även kunna brassa in mer pengar än att man ligger på 0 på kortet inför helgen.

Jag kommer dock inte att orka hålla på hur mkt som helst för dubbla poängen.

Dock blev man ju lite sugen på det nu när man börjar tänka på det :)

Någon som vet när (klockan) kampanjen börjar den 14 Feb? Är det kl 00:00 eller när bankdagen börjar...? Typ kl 08:00...??
Varför är det viktig då... Jo några flyg och hotell börjar ta slut under min vår planerade påsksemester... Men samtidigt vill jag inte släppa extrapoängen.

Någon som vet när (klockan) kampanjen börjar den 14 Feb? Är det kl 00:00 eller när bankdagen börjar...? Typ kl 08:00...??
Som alltid, vid varje liknande kampanj, är det beroende av var transaktionen processas och när den rapporteras in.

Ett exempel:
Sitter du uppe till midnatt, centraleuropeisk tid, för att sedan köpa något på en amerikansk site - där klockan fortfarande visar på torsdagskväll - då blir det inga extrapoäng, för köpet gjordes på torsdagen och faller därför utanför kampanjen. Var du är, tar kortinlösen ingen hänsyn till, det är var köpet sker/processas som avgör vilken tid transaktionen skall kodas med.

Last edited:
Toppen