Med andra ord har de lyckats med sin kampanj - det är nog precis det som de är ute efterIrrationellt men jag är taggad inför poäng-helgen![]()
Betalade in en första omgång igår och det var möjligt att använda idag på em.Med andra ord har de lyckats med sin kampanj - det är nog precis det som de är ute efter
För övrigt för de som inte gjort det ännu - glöm inte att betala in så ni har tillräckligt med kreditutrymme. Borde fortfarande finnas en chans att hinna det..
Betalade in en första omgång igår och det var möjligt att använda idag på em.
Jag har betalat in så jag ligger på 0, men jag har redan maxat krediten via curve. Så för mig del handlar det om att köra GBIT för hela slanten ihelgen![]()
Jodå det bör fungera!Skulle man inte kunna köra över GBIT efter midnatt göra en inbetalning som registreras på MC imorgon och sedan maxa på igen under helgen?
Skulle man inte kunna köra över GBIT efter midnatt göra en inbetalning som registreras på MC imorgon och sedan maxa på igen under helgen?
Tror det står i MC vilkor att man inte får ligga med plussaldo på kontot.Man skulle väl även kunna brassa in mer pengar än att man ligger på 0 på kortet inför helgen.
Som alltid, vid varje liknande kampanj, är det beroende av var transaktionen processas och när den rapporteras in.Någon som vet när (klockan) kampanjen börjar den 14 Feb? Är det kl 00:00 eller när bankdagen börjar...? Typ kl 08:00...??