Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var i loungen på ARN igår och eftersom de stängt ner scandinavia loungen så kunde jag för första gången avnjuta en liten gin innan avgång. Det var mycket angenämt faktiskt. Jag dricker normalt sett nästan aldrig, men jag gillar att ha möjligheten till något om jag skulle vara sugen.

Just nu är jag i business loungen på CPH och här är scandinavia loungen öppen så ingen alkohol i business lounge (förutom vin och öl) Och jag som inte ska köra bil ikväll. typiskt!

Dessutom fick jag gate D2, vilket är direkt utanför loungen i princip, och inte B15 eller något sånt. Det är första gången för mig och uppskattas!

Sitter just nu i SAS loungen ARN. Otroligt öde, vi är två personer här inne och då är t o m Scandinavian delen stängd hela veckan p g a storstädning. Ser fram emot en ren lounge nästa vecka :).

Jag är i SAS Business Lounge på Arlanda och väntar på min Turkish Airlines flight till Istanbul.
Det är ganska ödsligt här.
Lufttrokad skinka, mozzarellabollar och soltorkade tomater som förtäring. Kaffemaskin är trasig, mend det finns Rosévin utöver andra viner.

Jag är i SAS Business Lounge på Arlanda och väntar på min Turkish Airlines flight till Istanbul.
Det är ganska ödsligt här.
Lufttrokad skinka, mozzarellabollar och soltorkade tomater som förtäring. Kaffemaskin är trasig, mend det finns Rosévin utöver andra viner.

AHO! Är *A loungen på ARN forfarande stängd för storstädning? Eftersom du sitter i business delen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen