Rad 1 eller rad 2 för bästa benutrymme på E195?
Jannes Medlem 22 April 2025 #142 BCflyer skrev: Visa bifogad bild 164241 Rad 1 eller rad 2 för bästa benutrymme på E195? Klicka för att utvidga... Rad 1 har full insyn in i toaletten när dörren öppnas. Om det har någon betydelse.
BCflyer skrev: Visa bifogad bild 164241 Rad 1 eller rad 2 för bästa benutrymme på E195? Klicka för att utvidga... Rad 1 har full insyn in i toaletten när dörren öppnas. Om det har någon betydelse.
B BCflyer Medlem 22 April 2025 #143 Jannes skrev: Rad 1 har full insyn in i toaletten när dörren öppnas. Om det har någon betydelse. Klicka för att utvidga... Tack Byter till rad 2!
Jannes skrev: Rad 1 har full insyn in i toaletten när dörren öppnas. Om det har någon betydelse. Klicka för att utvidga... Tack Byter till rad 2!
K Kvikklunjs Medlem 22 April 2025 #144 Om du handbagage kan du inte lägga det över rad 2 utan längre bak , och om alla har bråttom av är det svårt att röra sig bakåt
Om du handbagage kan du inte lägga det över rad 2 utan längre bak , och om alla har bråttom av är det svårt att röra sig bakåt
Jannes Medlem 22 April 2025 #145 BCflyer skrev: Tack Byter till rad 2! Klicka för att utvidga... Nu blev jag faktiskt lite osäker ifall det var E195 eller CRJ900…
BCflyer skrev: Tack Byter till rad 2! Klicka för att utvidga... Nu blev jag faktiskt lite osäker ifall det var E195 eller CRJ900…
K Kvikklunjs Medlem 22 April 2025 #146 Ingen skillnad på de planen lika trångt ;-) och nu sist jag flög bytte de till CRJ-900 i sista stund och bussgate för airstair
Ingen skillnad på de planen lika trångt ;-) och nu sist jag flög bytte de till CRJ-900 i sista stund och bussgate för airstair
marbe166 Medlem 22 April 2025 #147 Kvikklunjs skrev: Ingen skillnad på de planen lika trångt ;-) och nu sist jag flög bytte de till CRJ-900 i sista stund och bussgate för airstair Klicka för att utvidga... Håller inte med, det är betydligt mer trångt i en CRJ än i en Embraer 170+.
Kvikklunjs skrev: Ingen skillnad på de planen lika trångt ;-) och nu sist jag flög bytte de till CRJ-900 i sista stund och bussgate för airstair Klicka för att utvidga... Håller inte med, det är betydligt mer trångt i en CRJ än i en Embraer 170+.