Senaste nytt

SAS Link - Embraer 195

Tobbe.O

Medlem
Ser ut att vara planerad leverans av SE-RSI
(Holte Viking) i eftermiddag till Köpenhamn! :) Blir maskin nummer fyra till SAS Link!

Välkommen Holte Viking! :)

Screenshot_20220915_222042.jpg
 

Trumis

Medlem
Har flugit med modellen ett par gånger senaste veckorna. Gillar planet, sköna säten, bra benutrymme. Tyvärr ingen Wifi och på alla flygningarna har kabinpersonalen/piloterna fullständigt gått bananas när det gäller kabintemperaturen. Rätt svalt första 20 min så folk tog på sig tröjor. Sedan blev det kokande varmt där även luftblåsen skickade ut varm luft så alla började ta av sig tröjorna, började sitta och skruva på vent. När vi var ett antal som sa till så justerades temperaturen ner till "ta-på-tröjan"-temp igen....
 

ilon

Medlem
.Tyvärr ingen Wifi och på alla flygningarna har kabinpersonalen/piloterna fullständigt gått bananas när det gäller kabintemperaturen. Rätt svalt första 20 min så folk tog på sig tröjor. Sedan blev det kokande varmt där även luftblåsen skickade ut varm luft så alla började ta av sig tröjorna, började sitta och skruva på vent./QUOTE]
Håller helt med, även på min senaste flygning var temperaturen väldigt ojämn. Undrar om det är att personalen faktiskt höjer, eller om något annat spelar in.
 
Toppen