Ja det är lite trist. Samma med CR9 och ATR.Det jag tycker är tråkigt är att det kommer fler och fler plan som saknar WiFi nu när SAS hyr in kapacitet.
Absolut kan man det.Kan man installera WiFi på E-195?
Tack, det är väl inget sagt om man skall byta till E2 eller om man har tagit in E1 för att komma i ett bättre förhandlingsläge med Airbus om ev. A220Ja det är lite trist. Samma med CR9 och ATR.
Absolut kan man det.
Däremot är väl frågan om man vill göra det om planen är att byta upp sig till E2 på ett par års sikt. Jag kommer inte ihåg om man hade annonserat det eller om det var spekulationer. Men man måste säkert kunna ha det i ett antal år innan det betalar sig att göra en sådan installation.
Båda de är ju (tyvärr) argument för att inte installera wifi. Det är ju bara om man planerar att behålla nuvarande E1or ganska långt som det blir gjort tror jag.Tack, det är väl inget sagt om man skall byta till E2 eller om man har tagit in E1 för att komma i ett bättre förhandlingsläge med Airbus om ev. A220
Nu hade jag ingen bredvid mig, men upplevde absolut inte sätet som trångt på nödutgång.Hur är bredden? A320 är ju ok men ATR och CRJn får man ju sitta ganska klistrad axel mot axel.
Hade varit trevligare med dom små ERJ med 1+2 seating
Nr 2, SE-RSO är nu överförd till svenskt register hos SAS Link.