Robert flysas
Moderator
Efter ca: 10 timmar i november, 15 timmar i december och 5 timmar i januari har nu allas lotterisedel skickats som REK till kontaktpersonen hos SAS i Oslo. Vi som jobbar med SAS Juleflyg gör det utan ersättning - För ersättningen är alla barn som får ett bättre liv och även barn i Ukraina denna jul. Många av er som varit med många år har frågat om Juleflyg upphör nu pga vi inte får använda SAS flygplanet igen. Men Juleflyg kommer fortsätta och här på BC har över 10,000 kr samlats in i år, vilket slår rekordet igen från förra året. Kul att fler o fler väljer att stötta SAS Juleflyg. När jag började för 4 år sedan fram tills julen 2024 har det samlats in drygt 1000 kr mer varje år som gått. Nu har alla lottosedlar skickats in med Posten REK och ni som köpt lotter får hålla tummarna den 20/1 när dragningen sker. Det som är tryggt är OM en lott försvinner på väg till er så har jag värdebeviset som används när lottot dras, så ingen kan bli utan, värdebeviset är det som är viktigast. Sen har har alltid extra pins om detta skulle inträffa, så ingen kan bli utan pins. Jag vill att alla skall känna sig trygga och veta vad som gäller. Nedan kommer ett meddelande från den pensionerade SAS piloten Karsten som startade SAS Juleflyg. Jag kan tyvärr inte åka med men jag och några från SAS Juleflyg kommer besöka dom vid ett senare tillfälle.