Senaste nytt

SAS Julflyget 2024 & Uppdatering om hur barnen haft det i sommar tack vare Julflyget

Igår skickades hälften av alla som köpt. En del frågar när dragningen sker, det är den 20:e januari. Det är för att alla lotter från oss som hjälper till skall komma fram och även att det skrev mycket just nu med Julflyget.

Alla pins kom idag 16/12! Jag har varit ledig i dag och ordnat så alla pins och lotter lämnas in ikväll så de går iväg imorgon så alla får dom i tid. Till er i England - De bör komma fram i tid då ni har utdelning den 24:e. Anledningen till att pinsen drog ut på tiden har något med tillverkaren att göra. Jag hade önskat att de kommit tidigare.

Ihop med pinsen skickade SAS Juleflyg 10 limited edition shopping påsar med SAS logo och text enl bild. De kostar 100 kr styck. Skickar spårbart till brevlåda. Bifogar bilder. Vid intresse, skicka mail eller PM.

Obs! Vänligen läs era PM då jag ev måste fråga efter er adress, speciellt ni som är ”nya” i år :)

Uppdatering kommer snart från SAS & Barnhemmet
IMG_7260.jpeg
IMG_7034.jpeg
IMG_7031.jpeg
IMG_7033.jpeg

Alla försändelser är på väg eller redan levererade, vilket känns toppen att de kommer till julafton.

Tack för alla trevliga ord och peppning, det betyder mycket!

Alla lotter är slutsålda. Det går dock att ordna via Oslo, att de skickas från SAS men betalning till mig som vanligt. Jag skickar över alla pengar i en summa när allt är klart.

Det finns 6 st SAS Juleflyg kassar kvar och en del pins. Vid intresse, skicka PM. Kassarna är extra då de firar 40 år i år. Den har en tjockare botten så man kan bära tyngre, den går att ta bort om man använder det till något lätt.

Jag återkommer med hur mycket som blev insamlat i år när vi kommit in på nästa år.

Tack igen för Ert stöd och att då många ställer upp varje år. Uppdateringar kommer löpande i forumet. God Jul & Gott Nytt År. Hälsningar Robert

Obs! Till Er som är intresserade kan jag vidarebefordra de mail jag får i sin helhet, eftersom vissa saker inte postas publikt här i forumet av säkerhetsskäl. Skriv isåfall ett PM så får ni mer info och bilder hur allt går.

Toppen