Senaste nytt

SAS introducerar två nya serviceklasser inom Europa och Skandinavien - SAS Go & SAS Plus

Det där ser ju inte ut som någon större skillnad mot dagens cloud shop. Tycker att det är ok för Go, men om Plus bara innebär att man får härja fritt i detta utbud är det ju en katastrofal försämring både från Business och Extra... Blir spännande att se exakt vad SAS presenterar för Plus.

Sorgligt. Jag har uppfattat det som att det är detta som gäller även i Plus... Tänker mig en lång stressig jobbdag följd av hemresa, där man får en ljummen wrap att kladda med istället för en riktig måltid. Riktigt illa.

Det verkar vara samma system som SAS (Blue1) av Blue1 har haft sedan November på flyg från Helsingfors. Samma menu. En smörgås eller sallad samt något smått (choklad, nötter o. dyl). Dryck ingår också. Trist om ni frågar mej.

Kommer denna meny även att gälla på SAS Plus?!

Jag trodde i min enfald att det var en särskild meny som det var frågan om där!!! :eek:

Kommer denna meny även att gälla på SAS Plus?!

Jag trodde i min enfald att det var en särskild meny som det var frågan om där!!! :eek:

Ja, som det sägs i infon från SAS är den enda skillnaden i ombordservice inom Europa att Plus-resenärer får en fri "måltid" (smörgås/wrap/sallad och dryck) ur Our Cafe...

Mvh
/NotRyan

Toppen