Senaste nytt

SAS introducerar två nya serviceklasser inom Europa och Skandinavien - SAS Go & SAS Plus

På måndag var det inplanerat pressvisning med provsmakning av de nya servicekoncepten på Arlanda. Tanken var att jag skulle vara där och ge er alla en hint vad som väntar några dagar före det drar igång på allvar. Tyvärr blev eventet av praktiska skäl flyttat från Arlanda till Kastrup och med resa fram och tillbaka blev det omöjligt att få ihop.

Men förhoppningsvis bör vi i vilket fall som helst få mer info i början på nästa vecka.

Synd!

För vem var det praktiskt? Hur försöker SAS skapa pluspoäng hos journalistkåren genom sista-minuten flyttar av pressevent. Några elaka krönikor är inte vad SAS behöver just nu...

För vem var det praktiskt? Hur försöker SAS skapa pluspoäng hos journalistkåren genom sista-minuten flyttar av pressevent. Några elaka krönikor är inte vad SAS behöver just nu...
Det var av en högst oförarglig anledning kan jag lova. Hur som helst bör det släppas mer info kring de frågor vi har i början på veckan.

Lite OT men jag tycker att det är värre att LH slänger in Germanwings på massor av LH flighter än SAS GO/PLUS. Detta innebär att mitt *G inte har något värde på en del flygningar i sommar :(.

Toppen