Senaste nytt

SAS introducerar två nya serviceklasser inom Europa och Skandinavien - SAS Go & SAS Plus

Lite OT men jag tycker att det är värre att LH slänger in Germanwings på massor av LH flighter än SAS GO/PLUS. Detta innebär att mitt *G inte har något värde på en del flygningar i sommar :(.

Så länge du inte flyger via HAM/DUS/TXL, så bör det vara OK.

Menar dom nudlar på burk som man häller tevatten i?

Tack för ännu ett nyanserat och sakligt bidrag i diskussioner om SAS! OBS: om du är osäker huruvida detta är ironiskt kan jag meddela redan nu att det är det.

EDIT: Ber om ursäkt för min tråkiga ton.

Last edited:
Tack för ännu ett nyanserat och sakligt bidrag i diskussioner om SAS! OBS: om du är osäker huruvida detta är ironiskt kan jag meddela redan nu att det är det.

EDIT: Ber om ursäkt för min tråkiga ton.

Vad har du emot nudlar? Nudlar är huvudföda för en betydande del av jordens befolkning. Personligen äter jag minst en lunch och en middag i veckan som består av nudlar. Att få möjlighet att ta en nudelsoppa på ARN T5 SL lounge skulle vara ett rejält uppryck i mina ögon. Vad du har för problem med nudlar vet jag inte men det verkar vara allvarligt.

Jag var riktigt trött i morse på OSL, men jag tror att Economy/Economy Extra var ersatt av Go/Plus på bildskärmarna vid incheckningen. Troligtvis stod det även de gamla servicenivåerna, men det la jag inte märket till.

Toppen