Jag har klagat på SmartLynx på samtliga 5 flygningar jag har gjort.
idag var det min sjätte flygning med bolaget mellan ARN-MXP, och det var en flygning och service av högsta klass.
Visserligen blev vi 1 timme sen ut från ARN, men det berodde på mycket trafik på ARN även över Europa var det många flyg i luften sa kaptenen, samt det var åska och kraftigt regn på MXP.
När vi kom upp i luften så serverades frukost boxen snabbt, kaffe och te likaså. Det var 5 rader plus ca 20 pax, toaletten öppnades direkt när säkerhetsbältets skylten släcktes.
Kabinchefen en man på ca 35 år hade fullkoll, jag satt på 1D beställde in en Cola Zero när den var uppdrucken var han snabbt fram och frågade om jag ville ha en till!
Det är var en helt annan SmartLynx upplevelse än de fem andra flygningarna.
En smart mugghållare på första raden plastglaset passade perfekt.
Visa bifogad bild 145320