011430121
Medlem
Trevligt att du är nöjd, jag har haft 5 flygningar med SmartLynx har inte haft samma upplevelser som duEtt kort omdöme från Stockholm-Malaga med Smartlynx för fjorton dagar sedan. Ca en timmes försening beroende på tidigare ackumulerad försening Stockholm-Köpenhamn. Fullsatt. Rent och fräscht plan. Uppmärksam kabinbesättning (blandade nationaliteter, men främst spansk.) Service i plus som vida översteg SAS nivå. Startade serveringen direkt när bälteslampan släcktes och genomförde fler passeringar med serveringsvagnen är vad som är normalt för SAS. Hade förbeställt toast (åkte GO den här gången). Här kommer det enda minuset egentligen. Instruktionen att värma toasten (är ju knappast en toast annars) hade inte gått fram så den serverades (kylskåps)kall. I allt övrigt fullt acceptabel flygning och inga säkerhetsrelaterade avvikelser kunde noteras heller (exempelvis mycket noggrann brief om vad vi som att vid nödutgång förväntades bistå med vid behov). Sammanfattningsvis inget att vare sig klaga på eller oroa sig för.
Har en bokning ARN-MPL och den var med SmatLynx bokade om den till ARN-CPH-MPL kostnad 403 SEK, returen är NCE-ARN och den är med SmartLynx, kostar över 2000 SEK att boka om, får hoppas uppleva samma service som @adhoc76