Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Jag kan inte svara på hur SAS genomfört eventuella kundundersökningar, men har genom åren svarat på ett antal andra (numera aldrig utan ersättning, aldrig "utlottning").
Som nämnts ovan kommer inte sällan alternativ som man aldrig skulle välja, utan möjlighet till kommentarer ("skulle du kalla katastrofprodukt X modern eller bra?"). Så någon, gärna någon som aldrig flyger, har säkert fått välja om man skulle ta bort chokladbollen eller gratis dryck.

Verkar ha kommit ny uppdaterad meny idag 1/12. Finns bla ladda ner i sas appen. Chokladbollen som sagt borta, dock en haribogodispåse in. Kan inte se några andra förändringar direkt?

Godispåsen verkar bara finnas på charter?

Jag hittar den under "sas play" med meny från 1/12 kan inte tolka som delar bara gäller charter eller? Blir dock konfunderad om det är en "long haul meny" då det står under SAS Go you can always expect a hot dinner? Visste inte det var olika menyer...och kunde man inte skriva det någonstans?

Bilder från SAS newsstand app;

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    147,3 KB · Visningar: 415
  • image.jpg
    image.jpg
    146,7 KB · Visningar: 402
  • image.jpg
    image.jpg
    160 KB · Visningar: 340
Last edited:
Jag blir fortfarande fascinerad av hur de kan värdera EB-poäng så olika beroende på vad man köper trots att priset är detsamma. Det andra roliga är att på appen visas vinflaskornas namn medan på den tryckta visas väl bara blanka etiketter?

Ser ud til Haribo bare er på Charter - ellers skulle de jo også foræres væk....

Jeg bemærker at der nu er Jägermeister!?

Nogen der kan se hvilken slags muffin det er? - Ligner ikke fudge-muffinen

Delicato-chokoladebollerne er forsvundet :(

Toppen