Bedrövligt. Föreslår att en hederlig dammsugare ersätter chokladbollen.Någon som sett till chokladbollen senaste veckan? Fanns inte på CPH-GOT förra veckan och denna veckan inte på GOT-ARN-GOT....
Fick du intrycket att de faktiskt lyssnar på vad pendlarna säger?SAS ställde frågan om de borde förändra menyn för Intra Nordic och Domestic på pendlarmötet i UME. Jag framförde det som alla är eniga om - det finns snart inget vettigt kvar att äta ombord och det vore ju väldigt bra om de kunde inför renklämma eller smörgås igen..
Fick inte jag...Fick du intrycket att de faktiskt lyssnar på vad pendlarna säger?
Inte på mötet vad gäller maten, nej. Med tanke på de besvikelser som vi får utstå med nya EB-programmet förväntar jag mig hundkex framöver i PLUS.Fick du intrycket att de faktiskt lyssnar på vad pendlarna säger?
Fick du intrycket att de faktiskt lyssnar på vad pendlarna säger?
Dom greppade nog någon på gatan som inte tyckte om varken bubbel eller choklad i någon form...Är det NÅGON som har deltagit i en sådan där undersökning?
Skulle SAS lyssna på sina resenärer!? LOL
De har väl gjort en sådan där hemlig undersökning som visar att "kunderna vill X" där X råkar ligga helt i linje med vad SAS kan spara pengar på. Är det NÅGON som har deltagit i en sådan där undersökning?