Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Såg den idag, lite lättare att förstå nu då det är 3 helt separerade menyer för intra nordic, longerhaul och charter.

Finns inget nytt på intra nordic, bara färre saker.

Haha, jag älskar att "Mini deal" är ett paket för exakt samma pris som det kostar att köpa innehållande produkter enskilt :p

Dock tycker jag att cashenötter o äpplejuice för 30kr/650p är en ganska bra deal oavsett, när kaffet ingår som "efterrätt".

Jag köper självt alltid något ombord. Just då känns priset motiverat, men jag inser ju att jag skruvar upp totalpriset till en nivå där jag kunnat valt ett bolag där samma sak ingår.

Renklämmor med ost eller renkött skulle vara på deras meny. Jag hade kunnat betala 40kr för en.

Idag får jag i mig sex renklämmor per år. Två varje gång jag lämnar blod. På tok för lite (renklämmor)

De har laddat upp en snacks meny i appen nu, dock under rubriken där filmprogrammet brukar vara...
Chokladbollen verkar inte få flyga längre :(
Dessutom verkar det oklart med muffins, det finns med en fin chokladkladdig rackare på framsidan, men jag kan inte se någon med prisuppgift inne i broschyren...
Hade hoppats på en förbättring med något mer att äta, känns väldigt tunnt nu!
Enda positiva jag hittar är att de inför ett "premiumvin" men kommer det verkligen tilltala så många?

De har laddat upp en snacks meny i appen nu, dock under rubriken där filmprogrammet brukar vara...
Chokladbollen verkar inte få flyga längre :(
Dessutom verkar det oklart med muffins, det finns med en fin chokladkladdig rackare på framsidan, men jag kan inte se någon med prisuppgift inne i broschyren...
Hade hoppats på en förbättring med något mer att äta, känns väldigt tunnt nu!
Enda positiva jag hittar är att de inför ett "premiumvin" men kommer det verkligen tilltala så många?
Det vil bli mer å spise, bare hold håpet oppe litt til :)

Toppen