Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns som om priserna har gått i plus lite de senaste dagarna
Jag hade plus bokning i juli ARN-BER/ PRG-ARN och de bokade jag av och tjänade knappt 1000:- på den bokningen när jag gjorde en ny plus bokning på kampanjen.
Upplevde samma sak med Hong Kong, 7007kr 14mars - 6095kr 15mars (bokade av inom 24h) för samma datum och flighter.

Känns som om priserna har gått i plus lite de senaste dagarna
Jag hade plus bokning i juli ARN-BER/ PRG-ARN och de bokade jag av och tjänade knappt 1000:- på den bokningen när jag gjorde en ny plus bokning på kampanjen.
Kollade en resa till BRU och original bokningen ser ut så här
Visa bifogad bild 50092

Och idag med kampanjen
Visa bifogad bild 50091
Inte lönt att ringa SAS och boka om, båda resorna är via OSL och samma tider
Inte så konstigt. Det är i P klass, inte A klass som är billigaste SAS VIP Plus (och SAS Plus).
Antagligen det är slut på A klass på många avgångar.

Alltså priserna har inte gått upp. Det är bara så att lägsta prisets biljett har tagit slut.

Sidan har slutat fungera för mig. Kommer in på den med lösenordet "SAS" men när jag sen ska söka på resor så får jag upp följande bild:
Skärmavbild 2016-03-16 kl. 11.23.40.png

@Safija Hansson: Tyvärr bara en gång, då bodde vi på Crown Plaza @ Times Square. Dyrt, skulle nog rekommendera lite mer off-side men fortfarande på centrala Manhattan. Finns flera trådar på BC om New York hotell.

Vilket hotell rekommenderas i New York? | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Bra hotell i New York för 6 nätter semester? | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Hotell i New York sökes i maj | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Finns säkert fler + recensioner

Trevlig resa!

Lite OT. Men hur ofta skulle ni säga att en sådan här F&F kampanj kommer? Är nämligen ute efter en resa i vintern 2017. Bör det dyka upp en liknande kampanj senare under 2016, eller vad tror ni experter?

Det som talar för är väl att det verkar bli mer och mer kampanjer från SAS sida, nu är väl F&F den som gett allra bäst priser än så länge, men varje 1000-lapp man kan skala är välkommet. Kommer det ingen F&F så kommer det nog andra erbjudanden om man sitter ned i båten =}

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen