Inom Europa, ja - annars beror det på.Är det kostnadsfritt att avboka en plusbiljett?
Edit: Sekunden efter @palmen men således entydig svar
Inom Europa, ja - annars beror det på.Är det kostnadsfritt att avboka en plusbiljett?
tack för svar. Tänker att om man har bokat en Go-biljett och inte kan utnyttja den. Då kan man ändra den till en Plussbiljett och sen avboka? Då kostar det ombokningsavgiften? Så länge den är lägre än Gobiljettpriset så blir det lägre kostnad för att bli av med biljetten.Ja inom Europa. Longhaul beror på vilken bokningsklass det är.
Ingen aning om det skulle fungera. Man borde ju i så fall kunna uppgradera till full flex och avboka.tack för svar. Tänker att om man har bokat en Go-biljett och inte kan utnyttja den. Då kan man ändra den till en Plussbiljett och sen avboka? Då kostar det ombokningsavgiften? Så länge den är lägre än Gobiljettpriset så blir det lägre kostnad för att bli av med biljetten.
Enligt reglerna gäller att grundbiljettens regler gäller för den delen av beloppet. Däremot är jag inte övertygad om att kundtjänst kommer att göra rätt här.tack för svar. Tänker att om man har bokat en Go-biljett och inte kan utnyttja den. Då kan man ändra den till en Plussbiljett och sen avboka? Då kostar det ombokningsavgiften? Så länge den är lägre än Gobiljettpriset så blir det lägre kostnad för att bli av med biljetten.
Bokade en biljett för två personer longhaul i SAS VIP Plus med denna kampanj. Nu måste jag byta namn på en av passagerarna då det har blivit ändrade resplaner. Är det bäst att splitta PNR i två först? Och någon som har erfarenhet av att byta namn på biljett, går det att göra online eller måste jag ringa SAS?
Starta en ny tråd om detta denna tråd handlar om Friends and family i mars.