Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev 1 resa för 6 pax till Split i sommar igen , inte fullt lika bra erbjudade som förra året då vi kom undan med 1500 i Go , men 2600 i Plus är ju inte fy skam det helle och skulle det dyka upp nått annat erbjudande så går det ju alltid att avboka vilket är ett + ( av många) :p

Tack SAS och BC!

Gäller 24-timmars regeln för avbokning också för VIP Go?
Ja, förutsatt din resa inte börjar inom 24 timmar från bokningstillfället. Då gäller det andra regler.
terbetalning av flygbiljett - SAS
SAS skrev:
Full återbetalning inom 24 timmar
Du kan alltid boka av din resa, helt utan kostnad, inom 24 timmar från bokningstillfället när du bokar via sas.se eller SAS Customer Contact Center på telefon 0770-727 727.

Om du bokar inom 24 timmar före avgång, kan du avboka upp till 12 timmar före avgång och få pengarna tillbaka.

Det tycks ha tillkommit destinationer i kampanjen. Jag har sedan den släpptes sökt på biljetter till Wien då jag har en kommande resa dit. Hittills har det inte givit någon sökträff (orten hittas ej) men i kväll dök VIE plötsligt upp med några platser. Kan alltså vara värt att söka igen för er som gått bet.

Det tycks ha tillkommit destinationer i kampanjen. Jag har sedan den släpptes sökt på biljetter till Wien då jag har en kommande resa dit. Hittills har det inte givit någon sökträff (orten hittas ej) men i kväll dök VIE plötsligt upp med några platser. Kan alltså vara värt att söka igen för er som gått bet.

Bokade Wien för 3k/Person i plus under Kristi himmelsfärdshelgen. Inget superpris, men helt okej med kort notis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen