Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bokade 12-19 sep för hela familjen (3 pers) för
Goteborg - New York

Totalpris:9638 SEK

helt Ok.

Har du varit i NY tidigare? Förslag på prisvärda hotell?
Det finns några trådar om "prisvärda" hotell i NY redan. Tror du hittar dessa i hotell delen av forumet. Ställ gärna frågan där så blir det lättare att hjälpa till så inte tips om NY blandas i denna tråd, blir väldigt svårt att hitta det framöver.

Alltså priserna har inte gått upp. Det är bara så att lägsta prisets biljett har tagit slut.

Om man måste betala mera för samma sak( resa från A till B med samma service) då brukar vi kalla det att priset har gått upp. Som du vet är vi lite konstiga här i Sverige ;)

(Ja svaret har spår av ironi för er andra som inte förstår efter annat tråd här idag)

Synd att det inte går att kombinera med andra Star Alliancebolag. Har ett par resor till Montreal, Atlanta och Seoul som skulle mått bra av VIP Plus på långhaulbenen... Vill inte riskera att ha anslutningarna på separata bokningar.

Noterade idag när jag kollade att Miami tillkommit bland sökbara resemål, kanske har varit så ett par dagar? Finns en hel del perioder då man kommer ToR ARN - MIA under 3000kr.
Har du några exempel ? Jag får inte fram någrar resultat när jag kollat lite olika månader

Har du några exempel ? Jag får inte fram någrar resultat när jag kollat lite olika månader

miami.png

Du kanske kollade på månader innan SAS börjar flyga till Miami? :)

Snabb slightly off-topicfråga. Jag skall åka över dagen till Vilnius, åker hem med vändande flyg, om jag redan är incheckad på hemresan, är det bara att kliva av, stanna i gaten och sen glatt kliva ombord igen?

Ah, vad BC.se har drivit en till :p

Snabb slightly off-topicfråga. Jag skall åka över dagen till Vilnius, åker hem med vändande flyg, om jag redan är incheckad på hemresan, är det bara att kliva av, stanna i gaten och sen glatt kliva ombord igen?

Ah, vad BC.se har drivit en till :p

Om inte mitt minne sviker mig helt så är det i regel bussgate i Villnius och bussen för ankommande stannar inte på samma plats som den sedan avgår. Minns det dock som att det är väl skyltat för transferpassagerare så det ska inte vara några problem att hitta till gaten för återresan. Åker du på genomgående biljett ska det inte vara några direkta problem för dig oavsett om det tar tid. Villnius flygplats är inte särskilt stor.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen