Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Jag har cirka 20 köp via sidan och det har funkat alla gånger utom en, då fick jag fel antal poäng vilket tog lång tid att rätta till men annars har det alltid funkat. Sen att det ibland tagit 3-4 månader innan poängen trillat in är en annan femma :)

Senast jag inte hade fått poäng så sa de att mitt kvitto jag fått per mail från bramathemma inte var ett giltigt kvitto. Duger det åt Skatteverket borde det duga åt SAS affiliatesite kan jag tycka. Bråkade lite till och fick till sist ett kort meddelande om att sista klicket inte låg hos dem. Vilket det såklart gjorde, det var ju därför jag handlade den där förbannade matkassen. Men några poäng fick jag inte...

nånting verkar ha ändrats, jag har tre köp från i våras som aldrig fungerat, har felanmält via hemsidan och de står fortfarande som "in process".
Så idag gjorde jag ett nytt köp och cirka två timmar senare kom ett mail från SAS där de meddelar att köpet registrerats och att poäng är på väg, det har jag aldrig sett tidigare!
uppdatering på denna, ytterligare ett mail från sas dök upp, bekfätelse på att poängen bokats in och mycket riktigt poängen inne på kontot ca fyra timmar efter köp, snyggt!

Väldigt olika har jag märkt. Ibland har jag fått efterregistrera men oftast går det bra. City Gross matkassen tog 1h till "Grattis! Ditt köp är registrerat" mailet och ytterligare 1h innan 1360 poäng satt på kontot.

Handlade på Teknikmagasinet (poängkampanj) i lördags och eftersom Klarna var involverade var jag nervös. Mailet att 5542 poäng är på väg tog 40 min och fortfarande har inga poäng dykt upp på kontot.

Väldigt olika har jag märkt. Ibland har jag fått efterregistrera men oftast går det bra. City Gross matkassen tog 1h till "Grattis! Ditt köp är registrerat" mailet och ytterligare 1h innan 1360 poäng satt på kontot.

Handlade på Teknikmagasinet (poängkampanj) i lördags och eftersom Klarna var involverade var jag nervös. Mailet att 5542 poäng är på väg tog 40 min och fortfarande har inga poäng dykt upp på kontot.
Jag har aldrig fått mail med grattis att köpet är registrerat. Eller något annat mail heller från dem. Antar att de ska plocka e-postadressen från SAS? För jag hittar ingenstans att ändra några uppgifter.

Prisa gud!! Köpte en Samsung Galaxy S7 via CDON i våras.. såklart inga poäng. Mailade SAS och gnällde.. de utredde i veckor, inget hände. Påminde dem under sommaren, fick svaret att nu låg det hos CDON att verifiera köpet.. hade mer eller mindre avfärdat dessa pinnar.. MEN så idag ramlade 545 poäng in (10 p per 100 sek innan moms).. än är undrens tid icke förbi!

Toppen