Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Kampanj på Zalando.se

"Tjäna 76 poäng för varje 100 SEK du handlar för hos. Normalt 38 poäng for varje 100 SEK du handlar för hos (Gäller till 26-11-2015)."

Handlande av Zalando under denna kampanj, 8 månader senare har jag fortfarande inte fått mina poäng och har varit i kontakt med kundtjänst (SAS shop) flertal gånger och får svar att "vi kommer att kontakta Zalando".
Någon som fått poäng från köp hos Zalando under denna kampanj?

Själv har jag en positiv upplevelse att rapportera. Handlade på CDON idag och fick poängen registrerade samma dag.
Köpte från CDON idag och fick först bekräftelsemail från SAS att jag skulle få extrapoäng och 2h senare ett ytterligare mail att poängen var reggade på mitt EB-konto! :)

Instämmer med flera talare ovan, ett fåtal gånger går det smidigt som smör. Men, alldeles för ofta krävs ett antal mail till supporten och då väntar en mycket snårig retro-registreringsprocess. Ibland undrar jag om inte den kostnad som den manuella efterregistreringen medför, dels för personalen på PlusDeal men även på butikerna många gånger överstiger värdet på poängen man vill ha.

Har massor av poäng från dustin home, lyko och cdon som jag inte fått in och dessa har jag registrerat om samt skickat in kvitto för... Men nu efter 2-3 månader så har jag nog gett upp hoppet. Gymgrossisten funkar dock alltid bra.

Har massor av poäng från dustin home, lyko och cdon som jag inte fått in och dessa har jag registrerat om samt skickat in kvitto för... Men nu efter 2-3 månader så har jag nog gett upp hoppet. Gymgrossisten funkar dock alltid bra.
Har du de som framtida transaktioner eller har de inte ens dykt upp där?

De dyker aldrig upp där. Har ansökt manuellt och SAS har skickat in detta till respektive butik som skall verifiera... Men inget har hänt på månader.
Jag såg nu, att jag hade en "framtida transaktion" från maj månad på Dustin. Får se när/om en dyker upp.

Jag såg nu, att jag hade en "framtida transaktion" från maj månad på Dustin. Får se när/om en dyker upp.
Shit... Är ju skit länge. Förstår inte hur vissa kan verifiera samma dag som köpet och vissa behöver förra månader på sig.. rätt drygt då man hinner glömma bort.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen