obs
Medlem
Nej, den virker til at være nede for nuværende.
Nej, den virker til at være nede for nuværende.
Kampanj på Zalando.se
"Tjäna 76 poäng för varje 100 SEK du handlar för hos. Normalt 38 poäng for varje 100 SEK du handlar för hos (Gäller till 26-11-2015)."
Köpte från CDON idag och fick först bekräftelsemail från SAS att jag skulle få extrapoäng och 2h senare ett ytterligare mail att poängen var reggade på mitt EB-konto!Själv har jag en positiv upplevelse att rapportera. Handlade på CDON idag och fick poängen registrerade samma dag.
Har du de som framtida transaktioner eller har de inte ens dykt upp där?Har massor av poäng från dustin home, lyko och cdon som jag inte fått in och dessa har jag registrerat om samt skickat in kvitto för... Men nu efter 2-3 månader så har jag nog gett upp hoppet. Gymgrossisten funkar dock alltid bra.
De dyker aldrig upp där. Har ansökt manuellt och SAS har skickat in detta till respektive butik som skall verifiera... Men inget har hänt på månader.Har du de som framtida transaktioner eller har de inte ens dykt upp där?
Jag såg nu, att jag hade en "framtida transaktion" från maj månad på Dustin. Får se när/om en dyker upp.De dyker aldrig upp där. Har ansökt manuellt och SAS har skickat in detta till respektive butik som skall verifiera... Men inget har hänt på månader.
Shit... Är ju skit länge. Förstår inte hur vissa kan verifiera samma dag som köpet och vissa behöver förra månader på sig.. rätt drygt då man hinner glömma bort.Jag såg nu, att jag hade en "framtida transaktion" från maj månad på Dustin. Får se när/om en dyker upp.