Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Shit... Är ju skit länge. Förstår inte hur vissa kan verifiera samma dag som köpet och vissa behöver förra månader på sig.. rätt drygt då man hinner glömma bort.
Jag har aldrig fått EB-shoppen att fungera. Känns som att det är en sådan där sak där man måste stänga av allt, starta om datorn, inte starta något alls utöver internet explorer 6.0...

Jag har aldrig fått EB-shoppen att fungera. Känns som att det är en sådan där sak där man måste stänga av allt, starta om datorn, inte starta något alls utöver internet explorer 6.0...
Prova att köra chrome, med deras plugin, så påminer även den dig när du är på en sida där du kan tjäna poäng.

Shit... Är ju skit länge. Förstår inte hur vissa kan verifiera samma dag som köpet och vissa behöver förra månader på sig.. rätt drygt då man hinner glömma bort.
Kan bero på att en del vill vänta tills öppetköp/ångerrättstiden tagit slut (spekulation såklart)

Håller med om det mesta i denna tråd. Varje gång man handlar via portalen känns det som en chansning om man får poäng eller ej. Senaste exemplet är matkassen från Citygross. Jag har t ex ett köp via Webhallen (som ej längre står med som partner) från 14 april som jag ej fått poäng för. Har anmält köpet och efter det står transaktionen med under "Ej registrerade transaktioner" med tillägget "In process". Jag anser att SAS borde ta sitt ansvar och snabbt ge mig och andra poängen, för att sen reda ut eventuella problem med Webhallen och andra leverantörer. Man drar sig för att beställa från portalen som det är nu.

Håller med om det mesta i denna tråd. Varje gång man handlar via portalen känns det som en chansning om man får poäng eller ej. Senaste exemplet är matkassen från Citygross. Jag har t ex ett köp via Webhallen (som ej längre står med som partner) från 14 april som jag ej fått poäng för. Har anmält köpet och efter det står transaktionen med under "Ej registrerade transaktioner" med tillägget "In process". Jag anser att SAS borde ta sitt ansvar och snabbt ge mig och andra poängen, för att sen reda ut eventuella problem med Webhallen och andra leverantörer. Man drar sig för att beställa från portalen som det är nu.

Mailade SAS ang mina som ajg har "in progress"... Jag hade en hos Dustin Home som va "in progress" men den försvann ju då 6 månader hade passerat då de endast sparar transaktioner i 6 månader.

Gjorde ett köp i början av mars utan att få några poäng. Ringt och chattat med supporten, gjort efterregistrering, mailat med plusdeal som har hand om shopen. Ingenting. Gjort en reklamamtion (klagomål) för kompensation för all j*vla tid man lagt ner. Telefonköer, mailkorrespondens och allmän tid detta har tagit mig. Jag blev inte gladare när jag fick ett autosvar om att handläggningen kring klagomålet skulle ta ca 8v.

nånting verkar ha ändrats, jag har tre köp från i våras som aldrig fungerat, har felanmält via hemsidan och de står fortfarande som "in process".
Så idag gjorde jag ett nytt köp och cirka två timmar senare kom ett mail från SAS där de meddelar att köpet registrerats och att poäng är på väg, det har jag aldrig sett tidigare!

Toppen