Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Jag får inga tal att stämma överens öht. Tar jag ut ett Excelark och kollar med de tabeller som finns på hemsidan så stämmer varken poäng eller pengar. Stämmer heller inte mot "Denna månad" och "Hittills i år". Kollar man sedan mot vad som är överfört till EB kontot så är det andra tal. Att det har varit problem med detta har jag förstått. Men är allt fel?

Jag får inga tal att stämma överens öht. Tar jag ut ett Excelark och kollar med de tabeller som finns på hemsidan så stämmer varken poäng eller pengar. Stämmer heller inte mot "Denna månad" och "Hittills i år". Kollar man sedan mot vad som är överfört till EB kontot så är det andra tal. Att det har varit problem med detta har jag förstått. Men är allt fel?
Samma här. Stämmer inte någonstans, appen, hemsidan, excel, faktura eller eurobonuskonto visar/räknar alla olika.

Då var det en kvart kvar på "dubbla poäng kampanjen".
Undrar hur regeringen och riksbanken kommer att förklara varför Sveriges BNP ökade kraftigt under juni-augusti för att sedan störtdyka i september ? :p

/ TT
hehe dom märkte nog inte så mycket. Däremot tror jag Amex märkte av det. Snittat typ 200poäng från amex sedan SAS MC Premium släpptes.

Drog nog in ca 70.000 poäng inkl 10.000 sign on via SAS MC dessa 3 månader. :cool:;)

hehe dom märkte nog inte så mycket. Däremot tror jag Amex märkte av det. Snittat typ 200poäng från amex sedan SAS MC Premium släpptes.

Drog nog in ca 70.000 poäng inkl 10.000 sign on via SAS MC dessa 3 månader. :cool:;)

Låter som underlag för en egen tråd, tävling är alltid kul!
Totalt indraget sedan mitten på juni: 195 535 poäng!

Precis.. Haft typ 300-400 poäng på amex sen juli medan jag dragit in 71000 på MC.
Nu läggs MC undan och det är dags att belasta Amex o dra in voucher nr 3

Toppen