Magnetremsa? Använder ni inte chip? De flesta hotell jag bott på i USA har velat ha chip.
Magnetremsa? Använder ni inte chip? De flesta hotell jag bott på i USA har velat ha chip.
Även på Holiday Inn Express.Hilton kör generellt magnetremsa.
Nä du, där har du inte rätt. Vi kör IHG som globalt program och jag har bott väldigt mycket på Holiday Inn Express i USA senaste halvåret och alla har varit med chip.Även på Holiday Inn Express.
Holiday Inn Express finns på betydligt fler ställen än i USA.Nä du, där har du inte rätt. Vi kör IHG som globalt program och jag har bott väldigt mycket på Holiday Inn Express i USA senaste halvåret och alla har varit med chip.
Men nu handlar ju diskussionen om att det är problem i USA med kortet.Holiday Inn Express finns på betydligt fler ställen än i USA.
Kan ju vara så att det är olika var i världen man befinner sig, inte säkert att de tar chip i Asien bara för att de gör det i USA
Jag bodde på Holiday Inn Express Sacramento i fjol och chipen fungerade inte på deras betalterminal. Jag fick dra magnetremsan.Nä du, där har du inte rätt. Vi kör IHG som globalt program och jag har bott väldigt mycket på Holiday Inn Express i USA senaste halvåret och alla har varit med chip.
Kan säkert vara olika beroende på delstat också.Men nu handlar ju diskussionen om att det är problem i USA med kortet.![]()