Är du nykund skall du ha fått ett avi med uppmaning att välja kod, alternativt använda den som finns med. Har du ett kort sedan tidigare är det din tidigare kod som gäller. Om du inte kommer ihåg din egen kod är det värreÄr det någon som vet hur man kollar/byter sin pin-kod? Det stod någonstans att man kan byta kod i en bankomat, men då måste man ju kunna nuvarande kod. Det verkar inte finnas någon funktion på hemsidan för att se/beställa befintlig kod.
Det är ju precis det - jag kommer inte ihåg min kod... Jag får ringa kundtjänst så får de skicka den med post antar jag.Är du nykund skall du ha fått ett avi med uppmaning att välja kod, alternativt använda den som finns med. Har du ett kort sedan tidigare är det din tidigare kod som gäller. Om du inte kommer ihåg din egen kod är det värre![]()
Tror inte att de kan det, isåfall blir det nytt kort.Det är ju precis det - jag kommer inte ihåg min kod... Jag får ringa kundtjänst så får de skicka den med post antar jag.
Bra sagt. Tror att det räcker med rapporter om när kort har beställts och när de har kommit...Tror detta har blivit ett diskussions forum om när vi fått korten eller inte fått korten.![]()
Exakt så gjorde jag. De skickar ut befintlig PIN med rek till dig.Det är ju precis det - jag kommer inte ihåg min kod... Jag får ringa kundtjänst så får de skicka den med post antar jag.
Ah, visste inte att de kunde göra så. Bra att veta!Exakt så gjorde jag. De skickar ut befintlig PIN med rek till dig.
Man brukar få de vid början av månaden när de gör utskicken av EB poängNågon som beställde kortet 1/6 som gjort 3 köp och fått sina 10.000 poäng?