Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Idag kom både ett Guld- och Diamantkort på lådan. Som jag misstänkte så låg min EBG-status kvar hos MC då jag ansökte 2/6, trots att jag 1/6 blev EBD. Ringde nu för att kolla att det blivit rätt med årsavgiften och det såg bra ut.

Idag kom mitt Premiumkort, FruBrandten's kort och nya Guld Bagagetaggar. Snabbt jobbat från ansökan 2/6! Nu blir det till att samla poäng.

Jag beställde mitt premiumkort den 5/6 och det kom idag den 8/6, helt klart godkänt!
Har hunnit med att inviga det också genom att beställa nya bakdäck till Korv1en, gick ju galant.

Beställde 1/6, makens extrakort kom den 5/6 och mitt kort kom idag. Mitt kort har dock en giltighetstid till 07/18. Spännande...

Kollade precis kontoutdrag för maj för premiumkortet. Full avgift för huvud- och extrakort. Trots att jag betalat avgiften i mars för de tidigare korten. Tycker att avgiften för premium borde justeras ner eftersom jag redan betalt för ett år.

Har skickat fråga till kundtjänst.
Fick svar från kundtjänst. De bokar tillbaka avgift för både huvud- och extrakort. Gissar för det billigare. Syns inte i transaktionslistan ännu.

Fick mitt idag, kortets giltighetstid är 07-17. Känns genomtänkt..
Efter kontakt med kundtjänst i liknande fråga så verkar det som de inte fått uppdaterade status listor från sas för de som har period som slutade i april och vissa i mars om jag förstod det rätt. Så det kommer nytt kort snart var beskedet. Inte smidigaste hanteringen någonsin..

Toppen