Martin Sjöberg
Medlem
Hej jag var med i majsvängen (pilot) och har fått 5000 + 10000 poäng samt dubbla poäng för mina köp. Men jag ser inte att jag fick 1000 baspoäng för maj, har ni andra fått det?
/Martin
/Martin
Ja, det verkar som om de har kommit in, men de syns inte i transaktionslistan.Hej jag var med i majsvängen (pilot) och har fått 5000 + 10000 poäng samt dubbla poäng för mina köp. Men jag ser inte att jag fick 1000 baspoäng för maj, har ni andra fått det?
/Martin
Hos mig har 5000+10000 lagts in i aktivitetslistan - men statuspoängen syns bara i poängstapeln, den som visar hur långt man har kvar till nästa nivå.Hej jag var med i majsvängen (pilot) och har fått 5000 + 10000 poäng samt dubbla poäng för mina köp. Men jag ser inte att jag fick 1000 baspoäng för maj, har ni andra fått det?
/Martin
Ja det ska du fåDet är så många sidor här nu så infon finns säkert redan. Men jag ställer frågan igen, får jag 10k i bonus även om jag har MC sedan tidigare?
Yes, har nya loggan.Då har jag äntligen fått kortet. Dock med gamla MC-logon, inte som kortet visas, någon av er som fått med nya logon? Visa bifogad bild 64946
Låter lite bakväntJag fick gamla loggan på huvudkontoret och nya loggan på pointearner