Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Hej jag var med i majsvängen (pilot) och har fått 5000 + 10000 poäng samt dubbla poäng för mina köp. Men jag ser inte att jag fick 1000 baspoäng för maj, har ni andra fått det?
/Martin

Hej jag var med i majsvängen (pilot) och har fått 5000 + 10000 poäng samt dubbla poäng för mina köp. Men jag ser inte att jag fick 1000 baspoäng för maj, har ni andra fått det?
/Martin
Ja, det verkar som om de har kommit in, men de syns inte i transaktionslistan.

Edit: däremot verkar inte mina 5000 poäng kommit, bara posten med 10 000 poäng

Last edited:
/Martin
Hos mig har 5000+10000 lagts in i aktivitetslistan - men statuspoängen syns bara i poängstapeln, den som visar hur långt man har kvar till nästa nivå.

Det är så många sidor här nu så infon finns säkert redan. Men jag ställer frågan igen, får jag 10k i bonus även om jag har MC sedan tidigare?

Då har jag äntligen fått kortet. Dock med gamla MC-logon, inte som kortet visas, någon av er som fått med nya logon?
start-premium.png

Då har även jag fått kortet, misstänker att fördröjningen berodde på att dom även skickade med nya bagagetaggar i kuvertet med kortet av nån anledning. Har premiärhandlat en burgare á 72kr, nu bara två köp kvar till 10000 bonuspoäng :rolleyes:

Edit: Gamla loggan här också.

Toppen