Någon som beställde kortet 1/6 som gjort 3 köp och fått sina 10.000 poäng?
Beställde 1/6, fick kortet 5/6 och har nog gjort ca 10 köp. Poängen för köpen har börjat synas, dock inte de 10000.
Någon som beställde kortet 1/6 som gjort 3 köp och fått sina 10.000 poäng?
Samma här :-/Beställde 1/6, fick kortet 5/6 och har nog gjort ca 10 köp. Poängen för köpen har börjat synas, dock inte de 10000.
Ja, fast som pilot.Någon som beställde kortet 1/6 som gjort 3 köp och fått sina 10.000 poäng?
Var du pilot och beställde kortet 1/6 och har fått 10k poäng? Eller skaffad du kortet tidigare som pilot och har nu fått de 10k poängen?Ja, fast som pilot.
Det sistnämndaVar du pilot och beställde kortet 1/6 och har fått 10k poäng? Eller skaffad du kortet tidigare som pilot och har nu fått de 10k poängen?
LäsEn fråga, har för mig att jag läste i denna tråd att även vi som inte hann signa upp som piloter också skulle få dubbla poäng juni-augusti. Har dock inte sett något mer om det i materialet som skickades ut.
Perfekt, då blir det MC i Rom.
Bli hellre vän av e-faktura. Då slipper du mycket stök om/när du byter bank. Koppla autobetalning så har du samma funktionalitet som autogiro.Som den vän av autogiro jag är skickade jag ett meddelande till kundtjänst och frågade om blankett, fick svar inom några timmar.
Även om det kanske inte har med just premiumkortet i sig att göra så kanske det är fler än jag som letat efter blanketten och här är den.
The website is currently unavailable