Har jag förstått rätt att man genom flypremium samt Amex elit får får 37000 kvalificerande poäng genom att ha dessa två kort. Förutsatt att du använder ditt flypremium minst en gång i månaden?
Har jag förstått rätt att man genom flypremium samt Amex elit får får 37000 kvalificerande poäng genom att ha dessa två kort. Förutsatt att du använder ditt flypremium minst en gång i månaden?
Det skulle även jag vilja veta innan jag ansöker om Premium. Sannolikt kommer enda undantaget bli guldkort som gåva men det vore bra med något officiellt från SAS.Det skall bli intressant att se hur de hanterar dessa kreditkortsbaspoäng i relation till lifetime gold...![]()
Sannolikt kommer enda undantaget bli guldkort som gåva men det vore bra med något officiellt från SAS.
Jag är inte så säker på det. Jag hade inte chansat på det. Det är knappast rimligt att man genom att nästan shoppa sig till ett guldkort i 10 år ska få guld på livstid.
Jag personligen kommer att se till att jag flyger in mitt guld.
Hoppas på samma, dock har inte postgången nått landsbygden ännuJag ansökte om mitt kort 1/6 och idag låg det i lådan. Snabbt!!