Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Kan tipsa dem som fått nytt att kolla om de har fått utgångsdatum som är så kort att nytt kort redan borde vara utskickat en gång till...

Tack o gjort, giltigt tom 2021.

Vilken EB-nivå är du? EBB som ditt forumnamn antyder? Mitt kort är giltigt till april 2018 (precis som mitt gamla, och samma som graceperioden på min nuvarande EBD-status) och har aldrig haft ett SAS Mastercard med längre giltighetstid än så (till skillnad från Amex). Om du är EBB så är det ju dock vettigt att de inte behöver byta ut kortet varje år.

Kan tipsa dem som fått nytt att kolla om de har fått utgångsdatum som är så kort att nytt kort redan borde vara utskickat en gång till...
Mitt är giltigt till 09-17, bra jobbat! Blir väl nytt kort snart igen då. Mitt intjänandeår på Eurobonus börjar ju i Juli så säkert därför.

Dem stora frågan är väl om man alltid kan använda fly premium eller om man måste kvalificera sig för det på något vis. Är det alltid så kommer jag skaffa det direkt...

Kvalificering enligt nedan:

upload_2017-6-5_17-50-32.png

Haha, inser först nu att jag är rent sent på bollen :D

Last edited:
Vilken EB-nivå är du? EBB som ditt forumnamn antyder? Mitt kort är giltigt till april 2018 (precis som mitt gamla, och samma som graceperioden på min nuvarande EBD-status) och har aldrig haft ett SAS Mastercard med längre giltighetstid än så (till skillnad från Amex). Om du är EBB så är det ju dock vettigt att de inte behöver byta ut kortet varje år.
Japp, är Basic/Member/Blue eller vad det kallas idag. :rolleyes:

Edit. Insåg just att jag kommer uppnå min första status(över Basic) efter årsskiftet, identitetskris i antågande :D

Toppen