aldrighemma
Medlem
Nu fungerar det på Billhop också!Nu lyckades jag använda Premium-kortet för köp online. Har inte fungerat vid två tidigare försök, men nu så!
Nu fungerar det på Billhop också!Nu lyckades jag använda Premium-kortet för köp online. Har inte fungerat vid två tidigare försök, men nu så!
Jag ansökte igår och när jag testade att söka biljetter efter någon timme så kunde jag välja Fly preimum som kampanjNope, den enda "kampanjen" som fanns tillgänglig var Amex 2-4-1 när jag kollade nu.
För mig så har det räknas som köp mot poäng, men det verkar finnas lita olika erfarenheter om det. Titta i Billhop tråden så finns det mer skrivet om det.Om man använder kortet på Billhop/Betalo, räknas det mot poäng som vanlig spend eller räknas det som kontantuttag?
Jag ansökte också igår men får inte upp något val om Fly Premium.Jag ansökte igår och när jag testade att söka biljetter efter någon timme så kunde jag välja Fly preimum som kampanj
Jag ansökte också igår men får inte upp något val om Fly Premium.
Måste man aktivera sitt nya Mastercard Premium eller så för att det ska aktiveras?
Jag har inte aktiverat mitt kort än... men får upp denna:Jag ansökte också igår men får inte upp något val om Fly Premium.
Måste man aktivera sitt nya Mastercard Premium eller så för att det ska aktiveras?